پرسمان3 The title of your home page

پرسمان3
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسمان3

و آدرس pasokh1.LXB.ir لینک نمایید

سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . 

در صورت وجود لینک ما در سایت شما

لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ديدار حضرت مهدي (ع) با عنوان غير واقعي ايشان، به طوري كه كاملاً براي ديدار كننده، ناشناس باشند. اين‏گونه ديدار، و به فراواني به طور دايم، براي كساني كه در محل زندگي ايشان سكونت دارند، و يا افرادي كه با ايشان سكونت دارند، و يا افرادي كه با ايشان برخورد مي‏نمايند - در هر نقطه‏اي كه باشد - روي مي‏دهد.

2- ديدار با آن حضرت در عنوان حقيقي ايشان، بدون اينكه اين امر را ملاقات كننده - مگر پس از پايان گرفتن ديدار - متوجّه باشد. اين همان حالتي است كه اكثر ديدارهاي نقل شده را شامل مي‏شود

3- ديدار با آن حضرت با عنوان حقيقي ايشان، در حالي كه ديدار كننده نيز در اثناي ملاقات متوجّه اين امر باشد. اين‏گونه ديدار در اخبار مشاهده و ديدار بسيار كم نقل شده است، زيرا غالباً مخالف مصلحت مي‏باشد و با غيبت تامّه و كامل حضرت مهدي (ع) منافات دارد. اما در رابطه با كيفيّت رويارويي با آن حضرت، كافي است آن جناب با فرد مورد نظر، مانند ساير انسانها روبه‏رو شود ومنظور خود را از ديدار برآورده سازد و شخصيت حقيقي خود را به او - اگرچه به‏گونه‏اي كه پس از اتمام رويارويي متوجّه شود - بشناسد بلكه آن حضرت، به طور عادي، پس از پايان ديدار، ملاقات كننده را ترك مي‏كند.

البته، در صورتي كه هنگام ملاقات، امام (ع) به گونه‏اي در تنگنا قرار گيرد كه بيم از ميان رفتن و انتفاي غيبت عامّه ايشان برود، چاره‏اي از پنهان شدن به طريق اعجاز نيست. و اين معجزه در اين شرايط با قانون معجزات مطابقت دارد، زيرا برقراري غيبت ايشان براي تحقق روز موعود لازم است. راجع به اينكه: آيا در غيبت كبري ممكن است كسي خدمت آن حضرت مشرّف شود؟ بايد گفت: آري، و اينكه در بعضي روايات گفته شده كه مدعيان ديدن حضرت را تكذيب كنيد؛ منظور كساني هستند كه ادعاي ديدن آن امام و نيابت دارند.

باري، هر شيعه پاك سرشتي مي‏تواند آن حضرت را ملاقات كند، ولي بايد توفيق رفيقش شود، از گناهان و موارد شبهه و مشكوك پرهيز كرده و درون خويش را از خفّاشها پاك كند، و از طرفي، به ايمان و يقين و صفات پسنديده، انجام واجبات و مستحبّات و ذكر حق تعالي جان خود را آراسته كرده، در رفع نيازمنديهاي مردم و اصلاح جامعه كوشا باشد تا نور ولايت او در دل، و جمال او در چشمانش تابيدن گيرد

منبع:موسسه تحقيقاتي ولي عصر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 26 / 9 / 1391برچسب:ملاقات امام زمان, , ] [ ] [ مصطفی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سلام دوستان به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 436
بازدید کل : 36364
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

  • سما دانلود - بروز ترین مرجع دانلود